FAQ – Pytania i porady

1. Co jest potrzebne aby wynająć samochód?

Do wynajęcia samochodu potrzebne są dwa dokumenty. Prawo jazdy oraz drugi dokument ze zdjęciem (dowód osobisty lub paszport) oraz imienna karta płatnicza którą zablokujemy kaucję.

2. Czy kaucja jest niezbędna do wynajęcia samochodu?

Wszyscy nowi klienci są zobligowani do wpłacenia kaucji. Stali klienci mogą być zwolnieni z obowiązku każdorazowego blokowania środków przy wynajmie samochodu. Szczegóły zwolnienia z kaucji przedstawi pracownik GT RENT

3. Czy za anulowanie rezerwacji wiąże się z kosztami?

Nie pobieramy opłat za rezygnację z zarezerwowanego samochodu. W przypadku rezygnacji z wynajmu prosimy o poinformowanie nas o tym jak najszybciej.

4. Czy otrzymam zwrot środków przy wcześniejszym zwrocie samochodu?

Jeżeli zwrot samochodu nastąpi wcześniej, nie zwracamy środków za niewykorzystane dni wynajmu.

5. Co się stanie jak przekroczę standardowy limit kilometrów?

Naliczona zostanie opłata za nadprzebieg. Możesz uniknąć dodatkowych kosztów korzystając z pakietów zwiększających limit kilometrów lub prosząc o indywidualną wycenę wynajmu.

6. Czy rezerwując samochód dostanę wybrany przeze mnie samochód?

6. Czy rezerwując samochód dostanę wybrany przeze mnie samochód?

7. Czy mogę wypożyczyć fotelik dla dziecka?

Podczas rezerwacji samochodu możesz wybrać opcję dodatkowe w postaci fotelika dla dziecka.

8. Co się stanie jak odbierając samochód na lotnisku mój lot będzie opóźniony?

Jeżeli podczas rezerwacji samochodu na lotnisku otrzymamy numer lotu, będziemy gotowi na ewentualne opóźnienia i pojawimy się na lotnisku po lądowaniu samolotu.

9. Czy rezerwując samochód muszę wpłacić zaliczkę?

Nie pobieramy zaliczek do rezerwacji. Jest możliwość opłaty z góry w momencie rezerwowania pojazdu lecz nie jest to wymagane.

10. Czy kaucję mogę wpłacić gotówką?

Kaucje pobieramy tylko imienną karta płatniczą.

11. Kiedy otrzymam zwrot wpłaconej kaucji?

Kaucja zostaje zwrócona w momencie zwrotu samochodu. Kaucja pobrana w formie blokady wraca na konto w przeciągu 2 – 3 dni roboczych od momentu jej odblokowania.

12. Czy wypożyczony samochód jest ubezpieczony?

Wszystkie nasze samochody posiadają ubezpieczenie OC, AC oraz Assistance.

13. Co się stanie jeżeli uszkodzę wynajęty samochód?

W przypadku uszkodzenia wynajętego samochodu użytkownik zobligowany jest do zgłoszenia szkody do ubezpieczyciela. W takiej sytuacji naliczony zostaje udział własny w szkodzie. Jest to z góry ustalona kwota 1000 zł netto.

14. Czy wyjeżdżając za granicę Polski poniosę dodatkowe koszty?

Jeżeli w momencie rezerwacji samochodu zostaniemy poinformowani o chęci wyjazdu za granicę to za wyjazd jest bezpłatny. Naszymi samochodami można poruszać się tylko w granicach Unii Europejskiej.

15. Czy mogę przedłużyć wynajem?

Przedłużenie wynajmu następuje po kontakcie z naszym pracownikiem. Prosimy o kontakt na infolinii nie później niż 24 godziny przed końcem opłaconego okresu wynajmu.

16. Co zrobić w przypadku kolizji lub awarii wynajętego samochodu?

Nasze samochody objęte są pakietem assistance. Każde zdarzenie jest rozpatrywane indywidualnie. Prosimy o kontakt z infolinią techniczną.

17. Czy samochód może prowadzić inna osoba?

Kierować naszymi pojazdami może osoba wpisana jako kierowca na umowie wynajmu. Zgłoszenie dodatkowego kierowcy jest bezpłatne.

18. Czy musze umyć samochód przed zwrotem?

Zwracany samochód powinien być czysty i zatankowany do takiego samego stanu jak w momencie wydania pojazdu. Zachęcamy do skorzystania z pakietu myjnia który zwalnia użytkownika z obowiązku sprzątania pojazdu.

Nie ma odpowiedzi na Twoje pytanie?

PRACUJEMY 24H ABYŚ NIGDY NIE MUSIAŁ CZEKAĆ, SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI: +48 533 111 164